Det var ett tag sen...


Mat i magen, Strössel nyrastad och sovandes bredvid mig, fötterna på bordet och ett glas rött inom räckhåll.

Och jag tror att jag kan andas igen. Det är fortfarande rasande mycket på gång - jobb (hur mycket som helst) och ett renoveringsprojekt (hur stort som helst) gör att man ibland tar det där ordet fritid i munnen och undrar vad det är för avlägsen tanke.

Dock kliar det alldeles för mycket i bloggfingrarna och jag kan nog inte hålla mig så mycket längre...

Så... I´m back!


Kommentarer
Postat av: Lilla K

Men nu var det längesen du skrev iaf. Kan du inte börja så jag kan få se före och efter på huset och vad du gör i övrigt i sommar? Puss

2011-06-29 @ 10:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0