Torsdag

Och jag har varit 26 i snart en vecka. Födelsedagen, och födelsedagshelgen, var fantastiskt.

Underbara presenter, födelsedagspresenter, överraskningar och födelsedagssällskap. Kunde inte blivit bättre helt enkelt. Och mycket tack vare min älskade Skrutten som alltid lyckas att överträffa alla förväntningar och överraska (trots att detta är väldigt svårt då jag är en av de mest nyfikna i denna värld) mig på min dag.

En dag på rosa små moln skulle nog kunna sammanfatta det ganska så bra.


Morgonmys med Strössel, täcket fick följa med ut till soffan och både Strössel och jag älskade denna idé


A-Bygg och RH-Supervising kom med frukost (andra efter den jag fick på sängen av Skrutten) med
massor av goda frallor, färsk frukt, kaffe och blombukett.


Middag ute med Skrutten på födelsedagskvällen

På lördagen fortsatte firandet med både födelsedagslunch med familj på dagen och födelsedagsmiddag
med vänner på kvällen. Och sedan på söndagen kom Adis med söndagsfrukost och det fick avsluta firandet av födelsedagen.

Nu är nästa födelsedag 27.... aj aj... nu går det liiiite för fort här kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0