Start på vecka 41...

...eller vilken vecka var det nu igen? I vilket fall... Måndag är jag i alla fall säker på att det är.

Och jag har suttit och besvarat 98(!) personlighetstestfrågor, vilket skulle få vem som helst att bli förvirrad, och börjar att känna mig lite sliten.

Detta kan ju också bero på att det råder en allmän hängighet idag i min kropp. Dålig sömn på grund av ihärdiga mardrömmar under natten och en ond rygg på grund av... ja, den vet jag faktiskt inte varför jag har ont i, båda två bidrar dock till den där hängigheten.

Nu är det nog dags för påfyllning i den där kaffekoppen, sedan blir det att fortsätta med dagens uppgift och först efter detta så ska jag lägga mig raklång på soffan, snusa Strössel i nacken och ta en kik i nya Damernas Värld.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0