Middag, popcorn och MAIF


Popcorn som bunkrades upp till HIF-MAIF

Denna torsdag fick avslutas med middag bestående av Skruttens ugnsbakade falukorv och potatismos, till denna middag fick vi en massa massa skratt och snack som tillbehör, vi tog till och med oss en kopp kaffe efter maten för att samtalsämnena aldrig ville sina och vi därför inte kunde bege oss ifrån matbordet.

Men vid 19-tiden förflyttade vi oss till soffan för att se när MAIF mötte HIF i Svenska cupen. Trots en riktigt bra första halvlek så förlorade MAIF med 2-0. Så kan det gå. Spännande var det i alla fall, trots att mitt intresse kanske svalnade "något" under andra halvlek och jag istället roade mig med att bygga om designen på bloggen.

Nu har vi fått en glass i magen också (ja jisses den där viktkampen är verkligen långt glömmen) och tänkte gå upp på övervåningen och krypa i säng. Borstning av tänder, en runda med Strössel och sedan en film i DVD:n så kan vi snart säga adjö till denna torsdag och välkommen till fredag.

För imorgon är det fredag igen och jag slutar aldrig att förvånas över hur fort dagarna flyger förbi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0