Laddar

Sitter och laddar för ett viktigt möte idag, en kopp kaffe är i och för sig enda uppladdningen, men det fungerar väl. Snart ska jag åka till Hällevik (och lillebror) en runda för att skriva ut lite papper som jag ska ha med mig i eftermiddag.

Försöker känna efter om jag är nervös, men tror inte att jag är särskilt nervös. Å andra sidan har jag redan städat av nedervåningen i huset och diskat disken som stod på diskbänken, städande brukar vara det starkaste tecknet på att jag är nervös. Så ok då, kanske får erkänna att jag nog är nervös ändå.

Nu hörde jag en skåpbilsdörr stängas utanför, verkar som om byggkillarna kommer på tidig frukostpaus idag - och min kaffekopp ropar också efter påfyllning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0