Just nu...

- har svidande ögon efter ett antal timmar framför datorn (lägger upp annonser på Tradera, bloggar, läser bloggar, förbereder mig inför ett snart stundande möte, synkar mina mailkonton och så vidare).

- har TV8:s Masterchef på i bakgrunden, kanske inte det bästa program jag sett men magen började snabbt kurra i alla fall.

- funderar på vad som ska lagas till middag (kanske inspirerats lite av Masterchef...?).

- längtar tills ikväll när vi ska födelsedagsmysa med Kajan och se premiäravsnittet av Bonde söker fru.

- tittar ut genom fönstren och ser att det faktiskt har gått och blivit höst - på riktigt liksom (löven har ändrat färg och det ser till och med kyligt ut)

- klappar på lilla valpen som sover sött bredvid mig (extra mjuk är hon idag, eftersom vi badade henne igår kväll)

- känner "lite" stress över allt som behöver plockas i ordning här hemma, tvätten som behöver vikas och sängen som inte är bäddad än (samtidigt som jag vet att jag behöver sitta kvar här vid datorn ett tag till

- syndar med en godisbit så här mitt på dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0