Torsdag (igen)


Frukt- och bäryoghurt från Semper.

Detta kan nog alldeles väl symbolisera vad jag har hållt på med denna dagen - barnvaktat. Lille J och jag har hängt hela dagen, eller kanske inte riktigt hela, men nästan. Jag är ganska slut som artist måste jag erkänna. Det är inte det lättaste att ha hand om en niomånaders bebis och en valp samtidigt. Och man blir inte mindre slut om man avslutar dagen med att simma 1525 meter i en simbassäng.

Mysigt är i alla fall det minsta jag kan säga angående att vara barnvakt. Även om det stundtals var "något" svårt att hålla Lille J och Strössel nöjda samtidigt. Men pussar på bebiskinder, skratt, mellanmål som rinner längst hakan, två små vita tänder i underkäken, barnvagnspromenad och vattenmugg med två handtag - underbart är vad det är.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0