När katten är borta...


Frukost/lunch - rostade mackor med ost och hallonsylt, kaffe med den lilla skvätt mjölk
som fanns kvar i paketet.

...så äter man chips mitt på dagen och ser på skräp-tv på E-channel. Skrutten är på herrmiddag (och resten av kollektivet är också utflugna) så det är bara jag och Strössel här hemma. Huset är tomt och tyst och jag gör inte så mycket mer än att skrota runt. Skrotandet sker iklädd mysbyxor och Skruttens tröja.

Ridlektionen har också blivit avklarad denna lördag. Hoppning stod på schemat och det gick faktiskt ganska så bra, det tar sig helt enkelt. Träningsvärken är dock totalt, i alla fall i benen. De har fått sig en genomkörare denna vecka med löpning onsdag och fredag, simning torsdag och nu ridning idag. Och inte ska de få vila imorgon inte.

Nu ropar Strössel att hon är hungrig. Hennes ord, min lag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0