Lördagseftermiddag

Det inväntas fotbollsmatch mellan Arsenal - Tottenham här i soffan. Först ska bara skidåkningen avklaras innan kanalen kan bytas. Det kan kanske tyckas något annorlunda att jag ska kolla Arsenal  - Tottenham, fotboll i all ära men mitt intresse brukar kanske sträcka sig till svenska matcher eller EM, VM och liknande. Nu handlar det om att Skrutten har kört sitt jagkollarjupåalladinadesperatehousewifesochgreysanatomysochannatsådant-kort.

Är nog läge att finna sig att se en Premier League-match denna eftermiddag. För det är faktiskt helt riktigt att Skrutten brukar sällskapa bredvid mig när jag vill se Desperate Housewifes, Grey´s Anatomy och andra liknande program.

Förresten... Måste ju bara nämna att mötet igår gick väldigt bra. Anställningsavtalet är nu undertecknat och det var ju inte alls tal om något "nä men vi skojade ju bara..." utan det var verkligen ett varmt välkomnande. Nu är det på riktigt. Ytterst spännande.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0