Energin tryter

Vet inte om det beror på att vädret utanför husets fönster är gråare än grått, om det är för att magen gör så ont idag att det gör ont i ryggen också eller om det är för att jag tog ut allt jag hade i form av energi igår. Igår hade jag nämligen ett sådant där super viktigt möte som man kanske inte har så många gånger i sitt liv, jag har i alla fall gjort mitt, och nu är det bara att vänta och se.

Den där energin är i alla fall tänkt att bättras på. Detta är tänk att ske genom några varv runt Slingan inne i city. Så nu är det på med löparskorna, in med hunden i bilen och iväg och hämta Skrutten.

Skrutten släpper jag av hos sjukgymnasten. Mig själv släpper jag av i skogen. Strösslan får stanna i bilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0