Efter Tio är i bakgrunden...

Och jag känner att jag redan sett detta programmet. Vilket är en väldigt lustig känsla då Efter Tio väl är ett direktsänt program?

Nu är det någon magiker som trollar och jag är helt säker på att det är ett gammalt program.

Men vad... Är det en felsändning? Eller är det bara jag som har en kraftig deja vu? Konstigt värre...

Nu kanske det känns lite som om jag oroar och bryr mig om ytterst oviktiga saker, men så blir det när man spenderar alldeles för mycket tid i hemmet.


Update: Kollade TV4:s hemsida och det var visst höstlov för Efter tio och därför sänder de bara repriser. Känns tryggt att veta att så är fallet och att det inte bara är min hjärna som spelar mig ett spratt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0