TGIF

Efter lite jobb så är den en tripp till grannstaden Kristianstad som är planerat för denna fredag. Jag och Skrutten ska dit på både "business" och för "pleasure" som det så fint kallas. Business står för ett möte och pleasure står för att vi samtidigt ska passa på att äta lunch ihop och strosa i några affärer.

Egentligen är det väl inget som jag bara måste ha i dessa butiker, så jag ska försöka hålla mig till fönstershoppande, men kanske så ligger en ny bikini ganska så nära "måste ha" Fast hur sugen är man egentligen på att sätta på sig en bikini just nu? Och jag är ju ännu mindre sugen på att gå in i en provhytt (vilket är bland det värsta som finns) och prova detta minimala plagg. Vinterblek och kanske inte riktigt i toppform efter alldeles för mycket sambomys i soffan. Suck...

Sedan så måste jag faktiskt hitta ett par flipflop´s eller någon annan form av "hopp in"-sko. Har alldeles för osomriga skor har jag märkt. Och vilken anledning som helst att shoppa skor är väl godkänd?

Annars så sitter jag och fortfarande förfasas över detta som jag läste på denna bloggen igår, väntar med spänning på om denna bloggerska är och föder barn samt hoppar upp och ner över att detta program ska börja igen i höst - min absoluta favorit av alla tv-program genom historien.

Ja så långt är jag faktiskt beredd att gå. Kan till och med vinjetten fortfarande. Sedan återstår det väl att se om det blir lika bra denna gången som det var förr.

Trevlig fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0