Glad överraskning

Idag har vi nog minsann stulit lite av den där solen som Sveriges mellersta delar har haft ensamrätt på den senaste tiden.

Det luktar till och med så där som det bara kan göra när det är solen som värmer asfalten och gräset. Den där sommaren kanske inte är så långt borta trots allt.

När jag var barn hade jag som riktmärke att det var sommar när man kunde sätta sina bara fötter på gatans asfalt och den var varm. Det kan nog vara så att det är en bit kvar tills dess, i och för sig har jag inte provat än, men ändå så känns det nu som om det finns hopp om det.

Kajjan och jag har haft som mål att kunna äta lunch utomhus, kanske på någon parkbänk eller så, när vädret tillåter detta. Kan det kanske bli premiär idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0