Fotosession och MAIF

Är sedan några timmar hemkommen från Mjällby AIF - IFK Göteborg, matchen sågs i värmen och med snacks hemma hos grannen, tur var väl att vi inte orkade oss ner till Strandvallen för det såg både kallt ut och var en ganska så kass match. Och "ganska" säger jag bara för att vara snäll.

Efter att ha kommit hem så har jag laddat över massor av bilder från systemkameran till datorn. Det var nämligen så att en hel del timmar av söndagen spenderades hemma hos Skruttens syster och medans herrarna (de stora) fixade en del grejer som behövdes fixas så anordnade jag och svägerskan en liten fotosession med lille J.

Och bättre modell kunde man nog inte hitta. Jag och Skrutten har precis bläddrat igenom en del (för det var verkligen en del) och vissa är helt fantastiska. Det kan vara så att han är en av världens sötaste bebisar. Med beaktande att jag är "lite" partisk så klart.

Nu återstår nog inte så mycket av dagen än att tvätta av sig sminket och krypa under täcket. Synd bara att den där X-Men filmen är så svår att slita sig från...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0