Tiden tryter...

Jag hade tänkt att visa någon klassisk "dagens" bild, kanske visa någon av dagens shoppingfynd och lite flera bilder från provhytten sedan tänkte jag också berätta om intervjun som jag var på idag, allt förberedande inför intervjun som varit de senaste dagarna och kanske till och med en hel krönika om det här med att söka jobb.

Men sedan så tar det alldeles för lång tid att ladda upp bilder, tid som jag inte har just nu. Så får återkomma till det.

Nu ska jag promenera med hundar och mysa med liten bebis. Kanske ska låta Skrutten mysa denna gången också, men bara en stund, för sedan måste jag stjäla bebisen för jag kan inte få nog av honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0