TGIF

Idag känns det verkligen så. Vanligtvis så sitter jag ju hemma och skriver uppsats på torsdagar och fredagar (och kan ta det lite lugnare) så då kanske man inte brukar känna lika mycket - åh helg! Mest för att jag egentligen måste skriva lika mycket på helgen som på vardagarna på den där himla uppsatsen.

Denna veckan har jag bytt ut några uppsatsdagar och jobbat (sten)hårt istället på jobbet. Så idag känner jag mig faktiskt lite trött i ögonlocken. Fast tusan vad skönt det har varit att få jobba riktigt ordentligt i en hel vecka. Oj det där kanske lät lite nördigt...

Kan ju vara så att ögonlocken är lite extra tunga för att det blev lite sent igår också, fast vad gör det när man har trevligt?

Schemat för helgen är faktiskt helt tomt. Eventuellt en bio ikväll och självfallet ridning imorgon. Men annars så är det tomt. Känns som om det är något som jag glömt...

Äsch det är det säkert inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0