Dagen

Än så länge så har det kanske inte hunnit hända så mycket, klockan är ju trots allt bara strax efter "middag". Men ändå så har jag:

Fått sockerchock
Överblivet godis fick agera frukost. Varför gör man så mot sig själv? Sedan det där godisförbudet släppte så har jag fått i mig en hel del godis, faktum är att jag inte alls verkar vara vuxen nog att bara äta på lördagar. Kanske läge att återinföra det där förbudet. Sedan kanske det även är läge att få i sig lite ordentlig frukost snart.

Mottagit ett samtal från down under
Fina Kajjan ringde (från ett långt och mycket konstigt nummer, höll på att inte svara först) från Australien och berättade att hon var på väg hemåt. Det var visst torsdagskväll där nere redan, lite svårt att förstå när klockan bara är 13 här hemma. Vi pratade ultrasnabbt (kostar väl si så där femtio kronor per minut) och hann mest bestämma om nyckelöverlämning och sådant. Just det detta betyder ju faktiskt att vi måste lämna lägenheten nu...

Sett en kompis på TV
Under en reklam på TV:n för bubbligt vatten så dök en bekant upp i rutan. Men är inte det...? Eller...? Jo men det är det ju! Ja förvånad blir man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0