AIK - MAIF

Idag spelar de två fotbollslag som står mig närmst om hjärtat. AIK möter Mjällby AIF på Råsunda. Mjällby AIF möter AIK på Råsunda. Och jag försätts i en ganska bra position - det blir ju bra vilket lag som än vinner liksom.

Men jag erkänner att jag har suttit här och ångrat mig. Ångrat att jag inte åkte upp till Strockholm (eller rättare sagt Solna) och gick och såg matchen med egna ögon. Denna ånger förbättrades inte av att den enda kanalen som sände matchen var Canal +. En kanal som inte finns i Kajjans kanalutbud.

Suck.

Sedan ringer min kärlek Skrutten (räddare i nöden nummer ett) och frågar om vi vill åka hem till Ea (räddare i nöden nummer två) och se matchen hemma hos honom.

Så just nu är det matchuppladdning för fullt!

Kanske ska börja med att bortsa tänderna och klä på mig. Brukar vara det mest anständiga att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0