Väntar och väntar och väntar

Sitter och väntar på att iTunes på datorn ska uppgraderas till 9.2-versionen, det behövs visst för att kunna registrera och få igång den nya iPhonen.

Tänk allt det där med att registrera telefonen och annat smått praktiskt som man måste göra i början med iPhonen fick jag hjälp med förra gången. Men det är väl så Telenor fungerar, hjälpen och det snälla leendet finns liksom där när man köper en dyr telefon och registrerar sig för ett 24-månaders abonnemang. Samma hjälp och snälla leende finns dock inte när någonting krånglar.

Precis som med det mobila bredbandet i höstas så gick det inte lika smidigt som det var tänkt att byta ut den dränkta iPhonen. De där tio dagarna som det skulle ta att byta ut telefonen blev snarare fyra veckor... Jag har god lust att skriva ett öppet brev om min avsky mot Telenor - men det tjänar nog noll och ingenting till.

Och framför allt så finns det viktigare saker i livet, det vet jag, och speciellt idag vet jag det.

Nu ska jag fortsätta att vänta på att iTunes uppgraderas...

42% klart, 40 minuter kvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0