Tisdag

Och denna tisdag har det bara jobbats halvdag. På den andra halvan har det blivit ett besök på sjukhuset för återbesök med Skruttens knä.

Han hade gjort framsteg minsann och det var bara att fortsätta på denna vägen, med vissa ändringar. Nu ska det ju tilläggas att framsteg i detta fallet räknas att han nu kan böja benet i 90 grader och därför fick ortosen (benställningen som han bär runt på) låsas upp så att han har möjlighet att försöka böja knäet fritt till 100%.

Nu ska ju bara ledbanden fatta denna galoppen också så klart.

Annars så har jag lite stelhet och träningvärk i både ben och höger arm idag. Det spelades nämligen tennis igår och det känns faktiskt lite i kroppen. Det var jag och Becka mot Ea och vi fick... ja jag måste väl erkänna - storstryk.

Men han ska nog bara vänta han... Innan sommaren är över ska vi minsann ha gått och blivit riktigt duktiga, då kommer ta revansch.

Nu känns det som om jag inte kommer att kunna ha ögonen öppna någon längre stund till. Det här med att åka bil har verkligen en sövande effekt på mig. Samtidigt som jag både igår och idag har varit oförklarligt trött, kan faktiskt inte riktigt förstå varför. En liten powernap hade varit mer än välbehövligt känns det som

Först ska jag dock surfa in på lite nätbutiker med hundsaker - titta och drömma kan man väl få göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0