Magen skriker...

...och jag gjorde precis misstaget att surfa in på en av mina favoritmatbloggar. Det hjälpte inte mot hungern vill jag lova.

Tyvärr så dröjer det nog ett tag innan det är dags för lite mat att landa i min mage. Först ska jag åka och möte upp Skrutten som alldeles strax ska sätta sig i frisörstolen och låta frisören sätta saxen i det där långa mörka håret som han är så förtjust i.

Men sedan blir det ilfart hem och laga... ja just det, det är det som är så tråkigt, man måste ju faktiskt laga maten också. Torsk blir det i alla fall.

Ännu mer spännande för kvällen är ju att se hur de andras sambosarna i kollektivet reagerar på överraskningen att det har byggts ett utedäck medans de har varit borta över helgen. Vi har nämligen varit så finurliga att vi inte berättat för dem att vi skulle bygga det, utan ville att det skulle bli en glad nyhet när de kom hem. Fast sedan så har ju både jag "outat" det här i bloggen redan och sedan så "råkade" båda mina byggarkompanjoner slänga ut nyheten på respektive facebook-sidor igår. Vi får helt enkelt se om det blir någon överraskning eller inte.

Nu måste jag nog gå och få lite mellanmål i magen, känslan säger att det riskeras att svimmas annars. Skulle vara lite dråpligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0