iPhone, barnpassning och sängköp

Tror ni att den nya iPhonen fungerar? Nej, så klart inte. Det är vissa bokstäver på "tangentbordet" som inte vill som jag.

Och med "inte vill som jag" menar jag att när jag vill att det ska skrivas ett "e" så händer noll och ingenting. Knappast så den ska fungera. Det tråkiga är att jag har varken tid eller lust att åka in till Kristianstad igen och inte få någon hjälp i Telenorbutiken.

Verkar som om Telenor leker lite tvärt-om-leken. Ger inte service i butiken och ger ut telefoner sig inte fungerar. Ja ja vad är en bal på slottet...

Morgonen spenderade jag och Skrutten tillsammans med lille J. Vi var barnvakter medan hans mamma var på tandläkarbesök. Lika roligt som vanligt förstås. Ännu roligare är hur konstiga ljud, läten och sånger man finner sig sitta och göra för att roa ett litet barn.

Nu ska jag styra kosan mot Ronneby för att hämta hem sängar till det nya gästrummet. Och jag ser att Skrutten redan står utanför och väntar...

Läge att skynda sig tror jag nog. Oj, måste ju hinna ta med kaffe också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0