Tidig start på dagen


Och då behövs "lite" kaffe

Egentligen var sista jobbdagen för mig igår, men i och med att jag vill att den som tar över projektet (som jag jobbat med sedan i januari) ska ha det tipptopp så kör jag en liten runda idag med.

Sedan ska vi ju åka och kika på valp (och framför allt välja vilken valp som ska bli just vår valp) idag också. Vi ska vara i Örkelljunga på kenneln klockan 12, dit tar det cirka 1,5 timmar att köra... vilket alltså resulterar i att jag åkte till jobbet ytterst tidigt. Till och med så tidigt att jag åkte med sambon (en av dem) som börjar jobba klockan 07.

Alltså är detta med att jobba sista (allra sista) dagen är ju faktiskt vemodigt. Har ju ändå traskat hit en hel del det senaste året. Vad jag ska göra nu tar vi lite senare.

Främst kanske för att jag själv inte vet vad jag ska göra nu.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0