Lördag

Och sedan i lördags... Ja jag kan nog inte med ord beskriva hur rolig lördagen den 24 juli 2010 var. Det var dags för "lekdag" med tjejerna, denna lekdag som har sitt ursprung från förra året då Skrutten och Adis överraskade med att agera lekledare under vår tjejförfest till Östersjöfestivalen. 

Samma sak gjorde de i år - och det var fantastiskt. Introfilm, paintball, bastubadning, musiklek, frågesport, enskilda uppdrag, grillning och en vandringspokal är bara några av de saker som vi fick njuta av. Dessa fantastiska killar helt enkelt.

Och nyss har jag kollat igenom alla bilder som togs i lördags och hur sugen jag än är på att visa några av dessa så kommer de nog stanna där de är. Till viss del för att en del behöver censureras, men sedan också för att jag nog håller vår tjejdag lite till oss tjejer. 

Men bilden nedan visar nog ganska så väl vilken nivå på roligheterna det egentligen var.

 

Så ett stort, oerhört stort tack, till Adis och Skrutten som gav oss denna dag. Vi är alla så glada och tacksamma som vi bara kan bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0