Strykningen klar?

Trodde vi verkligen det? Nä det kan jag tala om att den inte är. Läget är till och med förvärrat, för nu ligger allt som ska strykas framme istället för att i alla fall vara inhängt trots skrynkligheten.

Tänk om man kunde trolla istället... Typ kunna knäppa med fingrarna och så gjordes allt sådant där tråkigt som att städa, stryka och tvätta.

Anledningen till att det inte blev gjort igår var att jag och Skrutten åkte på besök till en annan Hällevikare och hjälpte till med några hyllor som skulle sättas upp på väggen. Själv kanske man inte var så delaktig i själva hyllarbetet utan det stod Skrutten för, jag åt istället den gulligaste glassen på länge - en rosa Hello Kitty-glass. Kan det bli bättre?

Fast i ärlighetens namn så dricker jag hellre kaffe och äter rosa Hello Kitty-glass istället för att stryka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0