Snabba Cash

Filmen som alla bara måste se om man läst boken. Ikväll är det vår tur. Fredagsmössen alltså.

Så nu har dagen bestått av en ridlektion i gryningen (min otur är att min grupps lektioner är lördagar klockan halv nio), sedan en långfika med tjejerna och avlämning av lunch efter detta till två hungriga snickare som var och snickrade på det framtida huset.

Det råkade bli ett titt på Paradise Hotel sedan också, måste sluta titta på det där, men kan bara inte.

Nu ligger Skrållan i mitt knä och verkar vilja ligga kvar där ett tag, men tyvärr måste hon flytta sig för jag har varken smink eller ordentliga kläder och vi ska åka hemifrån om tio minuter.

Herregud hur ska detta gå?

Om tio minuter är det avfärd in mot staden och middag med gänget efterföljt av:


Kommentarer
Postat av: Annika H

Hej!

Vilken fin blogg du har susanne! hittade hit efter att du skrev adressen på FB=)

Vad kul med hus! är det i Hällevik det ligger?

Ha det bäst!

Hälsningar din gamla bankkompis!

2010-01-17 @ 14:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0