Saturday

För lite mer än en timme sedan så satt jag och luktade allt annat än hallon, snarare så luktade jag... häst. 

Anledningen till hästlukten var dels att jag inte hade duschat. Och kanske den mest bärande faktorn var kanske att jag inte duschat sedan jag varit i stallet på min första ridlektion.

Tack vare stor assistans av fina Kajjan så har jag återigen vågat mig upp på hästryggen och ska nu börja ta ridlektioner på ridskolan.

Efter en timme, eller det var kanske till och med ännu mindre men anywhoo..., så var jag så trött i benen att när jag hoppade ner från Bell (hästen) så vek de sig och jag hamnade nästan raklång på marken, det var liksom ingen kraft kvar i benen.


Kajjan lyckades knäppa en bild i farten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0