Hemma...

Har ganska nyss landat hemma i den lilla stugan, som mysigt nog hade en brasa som fortfarande glödde i kaminen, så det har hoppats i ett par mysbyxor och nu sitter jag bara och laddar för att ta tag strykhögen som har samlat damm i några månader nu.

Kanske har den inte samlat damm för kläderna är instoppade i garderoben, om än skrynkliga. I och för sig kanske det inte ens är en hög då.

För att då vara helt ärlig så laddar jag för att stryka alla de där kläderna som hänger skrynkliga i garderoben. Och med tanke på att jag bara kan använda cirka 50% av min garderob för att resten är skrynkligt så är det ju en del att ta tag i. Suck...

Om det bara fanns något annat som var tvunget att göras...

Är jag inte lite hungrig? Jo minsann det är jag. Där har vi det!

Dags för matlagning helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0