Gäsp...

Det har faktiskt börjats gäspa här hemma i stugan. Lite konstigt är det för jag är ju inte direkt känd för att börja gäspa strax efter Let´s Dance, snarare så är jag mer känd för vara en oförbätterlig nattuggla och ytterst trött på morgonen.

Men det kanske är med tanke på att det är ridlektion imorgon igen, och denna utspelar sig i gryningen. Eller nästan i alla fall, klockan halv nio är det samling. Och jag har redan börjat bli lite kallsvettig...

Varför skulle jag ge mig in på detta?

Just nu känns det mest som en dålig idé. Spelar inte någon roll hur mycket jag än har längtat till stallet i veckan.

Nej nu känns det hela bara dumt.

Är mest övertygad om att jag kommer att bli avslängd eller i vart fall göra bort mig riktigt ordentligt på lektionen genom att inte komma ihåg någonting från förra gången.

Det värsta är att Kajjan, min mentala coach, har gett sig av från stan denna helgen. Så jag får helt enkelt klara mig själv imorgon.

Usch... Återigen, varför?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0