Fredag

Fredag, och ledig dag, är vad det är idag.

Är faktiskt på ovanligt gott humör. Kanske en del ledighet, en stor del att jag i dagarna har haft långa underbara telefonsamtal med Stockholms-vänner och sedan också en stor del att jag precis har målat naglarna. Nu kanske glädjen inte är just över att naglarna är målade utan snarare varför naglarna målades.

Och grunden till detta är att jag är utbjuden på dejt ikväll. Om lite mer än en timme så är det sagt att jag ska bli upphämtad.

Det hela är mycket mystiskt och hemlighetsfullt, precis så som jag gillar det.

Nu återstår bara den där problematiska delen gällande vad i hela friden jag ska ha på mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0