Aj... aj... aj...

aj... aj... aj... aj...

Det är ungefär vad mitt ordförråd har bestått av idag. Jag har jordens träningsvärk i benen idag efter gårdagens ridlektion.

Varför i hela friden glömmer man att stretcha?!

Jag anade ju att jag skulle ha träningsvärk eftersom ridning ändå är bra träning, speciellt för benen, och sedan så har jag inte varit ute på slingan sedan slutet på november någongång. Och sedan som jag nämnt innan så var jag så trött i benen efter ridlektionen att jag nästan föll ihop när jag hoppade ner från hästapollen.

Men om jag hade kommit ihåg att stretcha så hade det ju kanske gjort lite mindre ont idag.

Vet ni vad det "bästa" är?

Andra dagen brukar ju som bekant vara värst.

Åh....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0