Zzzzz.....

Är helt övertygad om att det inte är första gången som det nämns men den här tröttheten som satt sig i min kropp är verkligen något i hästväg. Antagligen är det någon kombination av det eviga snöandet och kylan som råder - alltså är det helt enkelt årstidens fel.

Har druckit cirka fyra koppar kaffe på jobbet idag, ingen av dessa har haft någon hjälpande inverkan. Nej, blir det inte vår snart så får jag nog lappsjuka, krupp eller något allmänt nervsammanbrott.

Just nu sitter jag som på nålar i stugan och inväntar ett telefonmöte. Nålarna beror dels på att jag är nervös men även att jag måste åka ifrån den lilla stugan vid klockan 19 för att åka in och få njuta av några timmar i stallet. Så personen ifråga måste alltså antagligen ringa inom femton minuter för att det inte ska blir ökad hjärtfrekvens på grund av stress.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0