Ved



Alla dagens minuter efter jobbet har spenderats med att hämta hem ny ved. Denna rekordkalla vintern har medfört att vedlagret nästan har tömts slut. Därför blev det idag dags att hämta hem mer, så att vi kan fortsätta att hålla oss varma i den lilla stugan.

Man kanske inte hoppade och studsade över att ta på sig slitstarka kläder och bege sig till en bondgård mitt i skogen. Tycker liksom ibland att det har blivit nog av det där. Kanske inte gällande att bege sig till en bondgård, utan det där om slitstarka kläder. När våren kommer ska jag bojkotta allt som kan kallas "praktiska kläder".

Ska nog istället återuppväcka min skogarderob, stackarna måste tro att jag helt glömt bort dem, och trippa runt på lite heels igen. Kan till och med sträcka mig så långt att jag längtar lite efter att klaga på onda fötter efter några timmar för mycket i ett par nya och alldeles för höga heels.

I vilket fall...

När vi väl kom fram till den där bondgården mitt i skogen så slog det mig hur fantastiskt fint det var där. Och tyvärr så går det inte ens att förklara. Försökte till och med ta några foton, men som ses ovan så gick det inte riktigt att fånga.

Det var bara alldeles alldeles underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0