Så!

Nu är det färdigpluggat för idag. Roligt att jag innan idag satte igång att hitta en lång och riktigt tråkig film bland alla filmer. Jag måste nämligen alltid ha något på i bakgrunden även om jag ska plugga, och nu när vi inte har några tv-kanaler så får det bli film. Dock kan det ju inte vara någon rolig film för då börjar man ju kolla på den istället.

Anywho...

Nu har Skrutten kommit hem från jobbet, och han står och trampar i hallen. Han har någon myskväll planerad och vi ska bege oss iväg. Står långpromenad och thaimat på schemat verkar det som.

Antar att jag måste springa nu om det ska bli någon myskväll alls... Oops nu gick han ut och startade bilen.

And i´m off.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0