Mörkrädd mitt på dagen?

Ja, jag antar att det inte kan kallas mördrädd om det inte är mörkt. Men mörkrädd är jag i vilket fall. Jag sitter inne i huset och har Tv4 på i bakgrunden, och det är det där Ghostwhisperer (tror jag att det heter) på och... ja det är fasiken läskigt mitt på dagen också. Så jag sitter här och tittar mig över axeln hela tiden.

Och till råge på allt så är jag helt ensammen. Jag har haft turen att få hänga med både lillebror och styvpappa idag, och även Skrutten med jobbkompis som har varit hemma på "middag". För alla som inte är inne i byggsvängen, eller är födda runt 1900-talets början, så kan jag förklara att denna "middag" egentligen är vad vi alla andra kallar lunch. Mysigt är det i alla fall. Och faktiskt lite lyxigt att få träffa Skrutten så där mitt på dagen.

Annars så surfar jag runt på nätet och letar efter resor. Resor till värmen som det så fint heter. Jag och Skrutten siktar väl på att komma iväg någongång i slutet på april eller början på maj. Hade vi fått välja så hade vi ju så klart åkt typ imorgon, men med tanke på uppsats/jobb/hus/knäoperation så är det nog läge att vänta lite lite till.

Vart vi ska åka vet jag inte riktigt. Varmt ska det vara. All inclusive ska det vara. Sen vart det bär av spelar mindre roll.

Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0