Lördagsgalopp

Idag kom det - äntligen - en galopp. Jo visst, under morgonens ridlektion vågade jag äntligen. Vet inte om det hade att göra med den nya hästen, den nya hästens sadel eller att jag bara gav mig tusan på att jag skulle våga.

Och tänka sig det gjorde jag!

Och det var inte så lite galopp heller, nej jag galopperade runt hela lektionen. Mycket trevligt att jag äntligen har fått upp det där modet som har gömt sig någonstans långt under allt det andra.

Igår blev fredagsmyset verkligen fredagsmys, det mystes loss med den lille bebisen. Som verkar vara både förträffligt söt och snäll. För att summera kvällen så var det tacos, bebismys och Let´s Dance.

Just nu sitter jag på tåget som tar mig och Skrutten till Malmö. Det ska bli underbart att bara få slappa på ett hotellrum och "rå om varandra" som det så fint låter. Vet inte riktigt vilken restaurang vi ska välja ikväll, för det blir nog det mest ansträngande vi gör idag - går ut och äter.

Imorgon blir det shopping och fika med Kajjan.

Kommentarer
Postat av: Nea

Stort grattis till galoppen gumman! Well done! Ska bli spännande med en visit i stallet imorn! Xoxo

2010-02-14 @ 17:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0