Kajjan the Superwoman



Kajjan var en liten hjältinna, eller i varje fall min sådan, när hon vågade sig upp på Riche, ridskolans största häst, i måndags på hennes ridlektion. Det värsta är att hon frågade efter honom själv, något jag aldrig aldrig skulle vågat. Och när vi kom fram till hans box och såg hur gigantisk han var så trodde jag nästan att hon skulle ångra sig. Men inte.

Han är i varje fall väldigt fin. Stor, men fin. Sedan var han lite busig också, men Kajjan klarade av det galant.

Kommentarer
Postat av: kajsa

Galant?! Haha... ska ta en annan häst nästa vecka tror jag!

2010-02-11 @ 18:13:09
Postat av: Suss

Jag är i varje fall väldigt stolt. Känner mig som en rädd liten kyckling i jämförelse med dig i stallet ju! Du är bäst ingen protest!

2010-02-12 @ 15:34:15
URL: http://husnrtretton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0