Förkväll

Nu är det Förkväll som rullar i bakgrunden. Och nu har det ju inte tittats särskilt mycket på tv den senaste tiden, och jag har nog nästan missat alla avsnitt av Förkväll. Måste nog säga att jag inte har missat särskilt mycket egentligen. Kvalitet är inte ordet.

Vad det för program egentligen?!

Programledarna är inte särskilt bra, Brolle sitter i något hörn och spelar svår, det står en naken tjej och blir kroppsmålad (och inte ens snyggt) och sedan när de kör lite dejtingprogram så vill jag bara hitta den största skämskudde som finns. En kille ska välja mellan tre tjejer och de ska berätta något "lite ovanligt" om dem själva samt visa upp ett objekt som de tagit med sig. En av tjejerna hade tagit med sig ett visitkort från sin modellagentur, för att visa att hon har jobbat som modell - jo men visst hon hade till och med gjort "jobb utomlands" - minsann! Det var mest stelt, obekvämt och ganska så pinsamt.

Jisses...

Ja jag vet, det är inte lätt och jag hade säkert inte gjort det bättre själv. Men men... nä det var inte bra i alla fall.

Tur att man har uppsatsen som räddar en - tur! Haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0