Årets händelse... eller?

Ok det var jag som kallade det innan idag. I något form av lyckorus antagligen. För idag var det ju dags för första delfinalen i 2010-års Melodifestival.

Detta event!

Men ofta blir det väl så när man höjer något till skyarna, det faller pladask. För det var inte några starka bidrag ikväll inte. Visst jag skulle aldrig någonsin kunna göra något liknande, det finns nog inte en ren ton i mitt ljudsystem, fast det är väl precis det som är så himla bra med tv-soffan - man får lov att tycka och säga precis vad man vill.

Och det var inte särskilt snälla ord som kom från våra munnar ikväll. Nej det får nog bli bättring tills nästa lördag då de befinner sig i... vad det Sandviken?

I och för sig befinner jag och Skrutten oss på hotell nästa lördagskväll och det blir nog svårövertalat att få tillstånd att se på Melodifestivalen då.


Kommentarer
Postat av: Lars-Göran Wadén

Exklusiva smygfotograferade bilder inför nästa veckas melodifestival i Sandviken.

http://www.livetrullarvidare.blogg.se

2010-02-07 @ 20:24:01
URL: http://livetrullarvidare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0