Tio saker en tisdag

Fundering: Shoppa, inte shoppa? Klicka, inte klicka?

Måste: Packa upp resväskan

På schemat: Loppisrunda och ridning med Kajan.

Nyhet:
Att Alexander Schulman har börjat blogga igen.

Kärlek: Ett hus, ett renoveringsobjekt (som jag lovat mig själv att aldrig sätta mig i), men ack så intressant.

Glädje: Att Skrutten har gått och blivit sjuk, och därför istället myst loss här hemma på soffan idag. Synd om Skrutten så klart, men glädje för mig som får ha honom hemma.

Överraskning: Hur kallt några minus känns när man bor nära havet.

Längtan: Solsemester...

Onödigt vetande: Att jag innan jag äter något alltid måste sätta på nytt lypsyl/Försvarets Hudsalva/läppglans på läpparna.

Skräck: Kombinationen av mitt senaste beroende (frysta hallon) och tidningsnyheten att vinterkräksjukeviruset sprids via ett visst märkes frysta hallon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0