Lördagen


Fin överraskning från en mycket fin människa. Godis ifrån The Spice Tree.


Eftersom jag försov mig till ridlektionen så fick vi en lördagsmorgon här hemma tillsammans istället.
Då passade vi på att ta fyrhjulingen upp på berget, hela familjen, där njöt vi i vintersolen och passade
på att fotografera Strössel. Hur gärna jag än vill visa de fina bilderna som togs så får det vänta lite till,
de ska nämligen användas i annan form först. Men här är en liten smygkik på vår fina Strössel.


Hemma igen så gjorde vi varm choklad, tog fram polkagrisarna som fanns i överraskningen och
satte oss i filmsoffan, rullade ner gardinerna, kröp tätt ihop och såg en film.










Mot kvällen besöktes Ica, för inhandling av chipsbuffé, och där såg jag att de börjat sälja bär på lösvikt
- hur bra är inte det? Och favorituttrycket - slurp - fanns med.


Chipsbuffé och två nya filmer. När vi kom hem märkte vi hur lika omslagen på filmerna var. Helt klart
märkligt. 



Kommentarer
Postat av: Elin

Du har en sån himla mysig blogg!! Rosa och söt :) Puss på dig finaste!

2010-12-06 @ 14:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0