Det skedde lite förändringar här igår...


Håret mitt har blivit mörkare, lite kortare och väldigt mycket finare. Bort med de slitna solblekta topparna
och i med lite ny färg och vips så känner man sig nästan som en ny människa. Bilden gör inte riktigt rätt-
visa för färgen, som är mörkare än vad den ser ut här...

Här ser man kanske lite bättre hur mycket mörkare det faktiskt har blivit.

Det spenderades några timmar hos Malin igår, timmar som bara kändes som minuter dock, där håret fick sig en rejäl uppfräschning. Sommarhåret är borta och har istället ersatts av en mörkare mustigare kaffebrun färg. Malin råkar vara en av Sveriges bästa färgtekniker och när jag har svårt att välja nyans sa jag (med fullt förtroende) till slut "välj du" till Malin. Och jag är mycket mycket nöjd med resultatet.

Och förutom resultatet fick jag massor av skratt, underbart kaffe, vansinnigt fantastiskt skapmassage och fin fin komplimang på slutet när jag fick höra att jag såg ut som en Lucia.

Malin finns här och oavsett vart man är bosatt, Sölvesborg, Stockholm, Kiruna, New York, så är resvägen ner hit värt besväret för att få precis den färg på håret som passar allra bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0