Tillbaka i Sbg

Är tillbaka på Grottvägen... 7... eller... 3.... men vilket nummer bor vi egentligen på? 3. Jo, men tre är det. Grottvägen 3. Vem vet, kanske blev av med några hjärnceller under resan.

De senaste dagarna har varit fyllda till bredden av aktiviteter, roliga saker, äventyr och underbara människor. Men detta tog också ut sin rätt på min kropp som var trött nog att sova till 13.08 idag. Inte klokt egentligen. Fast inte så konstigt då jag var så trött att jag mådde illa när jag kom hem från Stockholm i måndagskväll. Och ändå spenderade jag hela dagen igår på roadtrip i Köpenhamn med en mycket tidig start.

Fast så är det när man har underbart roligt. Och om allt detta ska jag så klart berätta.

Men först - tennis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0