Idag är en "sådan där" dag



...en sådan där dag då det passar sig bra med stora glas med cola, massor av tidningar och film att vila ögonen på.

Så just nu njuter jag av alla av de ovanstående delarna. Och nästan samtidigt också för den delen. Det behövs lite efter gårdagens runda i Kristianstad.

Egentligen vet jag inte riktigt vilket som är det roligaste minnet från igår - att vi våldgästade Adis lägenhet och gav honom en spontaninflyttningsfest, att Kajan och jag utmanade ödet genom att ge oss ut på dansgolvet på Banken men genom detta fick möjligheten att känna oss som delar av Bounce ett tag, eller kanske det bästa minnet är när Skrutten tog en idolbild med Calle Kristiansen.

Ja jag säger då det...

Måste nog erkänna att det är ganska så skönt att, efter massor av vuxenpoäng genom husbygge, matkonto och sopkärlsbeställning, vara lite mer... hur ska jag uttrycka det... oansvarlig? Ja, det kan man kanske kalla det. För är det något som har passats på att göra den senaste tiden så är det att vara ledig, vara ute sent på kvällarna och annat allmänt bus.

Och för alla mammor (och då min mest) som läser detta så kan jag ge lugnande besked att det blir lite mer "ordning på torpet" nästa vecka. Då ska det bli både möten och uppsatsskrivning avklarade.

Men just nu - mer cola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0