Problemet när man går upp tidigt är att man går in i väggen tidigare

Sitter i soffan och försöker hålla ögonen öppna. Det blev en av de tidigaste morgnar på hela sommaren idag. Bilen skulle nämligen lämnas in till verkstaden - var både bromsar, kullager och däck som skulle ses över. Däcken ska bytas för att en punkteringsincident råkade inträffa i helgen och det andra var lite annat skräp från tidigare.

Så vid sjutiden var jag inne i stan, lämnade bilen, köpte frallor på Kristinas och sedan hem igen. Problemet är bara att jag redan har gått in i väggen... Kan liksom inte hålla ögonen öppna längre.

Nattsömnen har väl varit så där i natt också, hela två gånger har jag vaknat av mardrömmar i natt. Så just nu funderar jag ganska så seriöst på att slockna en liten stund i soffan... har väl aldrig skadat någon?

Efter en liten stund av släckning ska jag sedan
- skriva uppsats (om det inte blir fint väder)
- förbereda inför Strössels ankomst om två veckor
- packa inför helgen
- hälsa på Lille L i Kristianstad

Och det är det sista som är den verkliga höjdpunkten för dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0