Gårdagens middag



Gårdagens middag bestod lite av "ät så mycket strunt som du bara kan inför söndag" för efter söndag så är det ju renlevnad och full fokus på Viktkamp 2010 som gäller. Så Buffalo Wings, Nachos och sedan även biogodis slank ner igår.

Fast jag måste erkänna att så mätt som jag var igår vill jag nog aldrig vara igen, det var inte alls roligt. Och tänk då om jag faktiskt hade ätit upp nachosen också, hade ju blivit kaos.

För övrigt så peppar jag för fullt inför kommande tävling i form av Viktkamp 2010, köpte tidningen Topphälsa som utlovade 100% inspiration och det verkar faktiskt ha fungerat, för pepp blev jag.

Kanske är jag fortfarande dock lite smått förvirrad. Vet liksom inte riktigt helt fullt ut vad som är bästa taktiken, vad man ska äta, hur eller hur mycket man ska träna, finns ju liksom en djungel av olika tips. Men det ska nog ordna upp sig.

Spänning på hög nivå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0