Morgon, morgon, morgon...

Regnet smattrade mot rutorna när jag vaknade idag. Men inte gjorde det mig missmodig, nej dels var jag ytterst glad över att upptäcka att jag var tillbaka till mitt vanliga jag igen (efter tröttheten från lördagen som satt i alldeles för länge) och sedan så är det svårt att vakna på någon annan sida än den rätta när Skrutten börjar varje morgon med att sätta på Nyhetsmorgon på TV:n och ställa en kopp nybryggt kaffe till mig på nattduksbordet innan han far till jobbet.

Så även om det är dåligt väder och det väntas en väldigt lång dag framför mig så är humöret helt enkelt på topp.

På dagens schema finns jobb, jobb och så lite mer jobb och efter det en runda till stallet med Kajjan ikväll. Måste förresten sluta stava Kajjan med två j, är visst bara jag som gör det. KaJan, KaJan, KaJan... så nu sitter det nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0