Hipp hipp hurra!

Skrutten (är det verkligen fortfarande ok när han är 27 år fyllda..?) väcktes där hemma klockan 06.00 idag med sång och trumpetspel. Jag teamade ihop med mor och styvfar och tågade in tillsammans, var lite tryggare så än att jag själv skulle stå där och kraxa.

Han fick flera fina paket - alla mjuka - med temat "vår". Kan väl passa ganska så bra nu när våren verkligen är på intåg? Finare födelsedagsväder kunde han nog inte fått i alla fall, solen har värmt kinderna med sina underbara strålar hela dagen här hemma i den lilla staden.

Snart ska jag bege mig för att fixa de sista överraskningarna till födelsedagsbarnet. Ikväll kommer familjen på besök och det ska traditionsenligt bjudas på pizza. Skrutten valde något lättlagat för att fira sin första födelsedag i egen lägenhet för några(!) år sedan och på den vägen har det visst fortsatt. Lite hemlagat blir det i alla fall i form av sockerbullar och hallongrottor som bakades igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0