Halvdag

I och med att jag jobbar 50% så jobbar jag måndag, tisdag och halva onsdagen och resten (halva onsdagen, hela torsdagen och fredagen) ska då fyllas med uppsatsskrivande.

Nu har jag upptäckt att det är ytterst svårt att jobba "bara" en halv dag. Jag säger nog ett antal "jag ska bara..." innan jag känner att jag kan gå hemåt.

Jobbdagen är i vart fall slut nu och nu är det ett minst sagt spännande event som står på schemat, nämligen... (trumvirvel) tvättning.

Eh... Okej spännande kanske det inte var.

Finns en överhängande risk att jag dröjer mig kvar på stan ett tag till. Så kanske tvätten tvättar sig själv?

Vem vet - konstigare saker har ju hänt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0