Gäsp...

1066788... 1066789... 1066790... Jag jag är nog uppe i över en miljon gäspningar idag.

Päronens taklagsfest (eller resegille eller vad det nu kallas) var väldigt trevligt igår. Taket är nu färdigbyggt och en kupa uppe på taket är tillbyggd - och detta skulle så klart firas.

Smörgåstårta med byggarna och ett (plus något till kanske) glas vin till detta utgjorde firandet. Och trots att hemfärden bar av ganska tidigt så är jag fantastiskt trött idag, nästan lite så där så att jag inte riktigt vet hur jag ska undvika att sova bort hela dagen.

Problemet är bara att jag inte ens hinner att stänga ögonen en stund. Jag har redan hunnit med en frukost med Kajjan och Lisen, en kaffe och filmtitt ute hos Skruttens pappa och snart är det dags för fotbollsmatch och efterföljande avslutningsfest.

Det är ju bara roliga saker på schemat så jobbigt kommer det ju inte vara att hålla ögonen öppna.

Nä nu får jag nog se till att hoppa in i duschen. Har hört talas om att kallduschar får en att vakna, så jag beställer nog en sådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0